10.3.2015

Puhelinkuvia

Tälläkertaa luvassa on blogin historian ensimmäinen puhelinkuvapostaus. Kuvat ovat reilu kuukauden ajalta. 

1. Tällainen tuli vanhan rikkinäisen tilalle (rysäytin siis vanhalla syksyllä ojaan). 2. Vexi sai uudet suojat! Toistaiseksi pidetään vain edustuskäytössä. 3 & 4. Olin yhden viikonlopun Ellun isän luona Kirkkonummella.

1 & 2. Olin koulun liikuntapäivänä Himoksella laskettelemassa. 3. Ystävänpäivää vietettiin koulussa perinteisesti halisydänten kanssa. 4. Veepun (ja Vexin) kanssa olen viimeaikoina treenannut ahkerasti. Viimeviikko Vexillä oli lähinnä maastoilua, koska se oli aika kovassa liikutuksessa ennen kisoja.

1. Me tukarit päätimme pitää perinteisen ysien TJ50 -päivän sijaan kokonaisen teemaviikon! Nyt on siis enää reilu 50 päivää peruskoulua jäljellä ja yhteishakukin täytetty. 2. Inspiraatiota teemaviikolle. 3. Pizzapäivä. 4. Nyt on mopoilukausi startattu. Parin päivän aikana mittariin on kertynyt jo melkein 100km...


3 kommenttia:

  1. Ai siekin olit Himoksessa? Olitko kenties silloin mikälienee Dumle-päivänä? :D Olin meinaan itsekin siellä parin kaverin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin :D Meidän koulu järjestää sinne joka vuosi retken niin oli niin lähdettiin taas matkaan :)

      Poista
    2. Meilläkin järjestetään. Ite olin kahtena vuonna kolmesta, mutta nyt kun siirryn yläasteelta lukioon niin en enään pääse :)

      Poista